Toetsing als kans voor leren
D.M.A. Sluijsmans
Attitudes and beliefs on low back pain in physical therapy education: a cross-sectional study
M. Leysen; J. Nijs; P. Van Wilgen; C. Demoulin; W. Dankaerts; L. Danneels; L.P. Voogt; A. Köke; L. Pitance; N. Roussel
Handelingsproblemen bij GRZ-patiënten na ontslag
Anouk Zweedijk
Competences for strengthening entrepreneurial capabilities in Europe
T. Nikitina; I. Lapina; M. Ozoliņš; M.M. Irbe; M. Priem; M. Smits; M. Nemilentsev
Een methodologie van morele bewogenheid: over de dynamiek van pathos, logos, mythos en ethos in begeleidingskundig handelingsonderzoek
H. Muijen; M.A. de Ronde
Onderzoek naar visueel/deels visueel/non-visueel uitvoeren van activiteiten in de polikliniek en de thuissituatie
Leoni Baak; S.S. van Huijzen (Begeleider)
Vijf inzichten voor overheden om digitale vrijheid te waarborgen
M. Harbers; I. Jansen-Dings
Reasons why Dutch novice nurses leave nursing: a qualitative approach
J.H.A.M. Kox; J.H. Groenewoud; E.J.M. Bakker; S.M.A. Bierma-Zeinstra; J. Runhaar; H.S. Miedema; P.D.D.M. Roelofs
Theorizing the production and consumption of live music: a critical review
A. van der Hoeven; E. Hitters; P. Berkers; M. Mulder; R. Everts