De onderzoeker, de ontwerper en de veranderaar
Elwin Savelsbergh (Lector)
Stop het vertrek van bedrijven uit de stad
Cees-Jan Pen (Lector); Remco Deelstra
Inzet technologie bij sociaal-emotioneel leren
Leen Shames; Nynke Bos (Lector); Diana van Veen (Onderzoeker); Hans Smeele (Onderzoeker)
Van plan naar plaatsing
Sanne Cobussen; Maartje Kunen
De offline dood en het digitale lijk
Bart Wernaart (Lector)
Een profiel van een Energietransitie Bewuste en Bekwame Engineer (EBBE) voor het ontwerpen van een energietransitie-inclusief curriculum
Mirjam Selhorst-Koekkoek (Lid Lectoraat); Claudia Tempels (Lid Lectoraat); Anne van Vulpen (Lid Lectoraat); Jeike Wallinga (Lector)
Opinie: Effectief gebruik van AI begint met beter taalonderwijs
Toon Otten (Onderzoeker)
Discussing methodological gaps in psychosocial intervention research for dementia : an opinion article from the INTERDEM Methodology Taskforce guided by the MRC framework
Sarah Laureen Bartels; Simone R. de Bruin (Lector)
Variation in nurses’ compliance with an Early Warning Score protocol : a retrospective cohort study
Jobbe PL. Leenen (Lid Lectoraat); Chantal L. Mondria (Docent)
Woorden die werken aan een circulaire cultuur : bruggen slaan tussen generaties en kiemen leggen voor verandering
Marcus Popkema (Associate Lector); Paul van der Cingel; Gertjan van Stam (Lid Lectoraat)