De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Er is onderzoek gedaan naar stimulerende en beperkende factoren bij leesmotivatie van kinderen op de basisschool. Er is in kaart gebracht hoe leerkrachten, leerlingen en ouders het huidige leesonderwijs ervaren en er zijn adviezen uitgebracht op welke wijze de leesmotivatie van de leerlingen van groep 1 tot en met 8 kan worden verbeterd. Ook adviezen hoe ouders meer betrekken bij leesonderwijs op school

OrganisatieNHL Stenden Hogeschool
OpleidingOpleiding tot Leraar Basisonderwijs
AfdelingAcademie Primair Onderwijs
Datum2020-11-19
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk