Begeleiding van studenten met ASS in het mbo
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Begeleiding van studenten met ASS in het mbo
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het onderzoek betreft een evaluatie binnen één school, van het begeleidingstraject van mb0-studenten met ASS en een lgf door auticoaches. Gekeken is naar de rol van de auticoach, de effecten van de begeleidingsgesprekken en de opzet van de begeleiding. Door middel van een vragenlijst en aanvullende interviews zijn zowel de studenten met ASS en een lgf, als hun ouders bevraagd.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |