Virtual Family, Gap Holders, Toolbox And Online Club
Four Profiles Of Virtual Communities In Organized SportsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Virtual Family, Gap Holders, Toolbox And Online Club
Four Profiles Of Virtual Communities In Organized SportsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Social Networking Sites (SNSs), such as Facebook, YouTube, Instagram, Snapchat and Twitter are increasingly implemented in voluntary sports clubs (VSCs) as channels for organizational communication. By using SNSs, the sports clubs are, in fact, building virtual, online communities as an extra ‘communication layer’, for members and non-members (e.g. fans, sponsors, friends).
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Jaar | 2018 |
Type | Conferentiebijdrage |
Taal | Onbekend |