'Eh, wat zei je ook al weer?'
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
'Eh, wat zei je ook al weer?'
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Op welke manier wordt de instructie aan kinderen met concentratieproblemen geoptimaliseerd?
Door in te zetten op vier factoren, te weten het leerkrachtgedrag, de onderwijsleersituatie (middels elementen van het directe instructiemodel), de omgeving en de leerling-kenmerken (inspelen op de onderwijsbehoefte). Op basis van deze gegevens is een kijkwijzer samengesteld welke de instructie in kaart kan brengen. Deze kijkwijzer kan worden ingezet om de kwaliteit van de instructie te verbeteren.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |