'Just Do It!': coöperatief werken binnen 'Just Do It!'
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
'Just Do It!': coöperatief werken binnen 'Just Do It!'
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoeksvraag: Op welke manier kan coöperatief werken geïntegreerd worden binnen de methode 'Just Do It!' in groep 7b van de praktijkschool?' De praktijkschool maakt voor het vakgebied Engels gebruik van de methode 'Just Do It!' Het doel van dit onderzoek is het meten van het effect van coöperatieve werkvormen binnen het vakgebied Engels, op het welbevinden van de leerlingen binnen de praktijkgroep.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |