Een gelukkige klas begint bij jezelf
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een gelukkige klas begint bij jezelf
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Gedragsproblemen in de klas, iedere leerkracht krijgt ermee te maken. Het gevoel dat er steeds meer kinderen in de klas zitten met een gedragsprobleem neemt toe. Maar wat is de rol van de leerkracht? Dit PGO gaat over de vraag wat de invloed van de leerkracht is op deze problemen en in hoeverre een positieve interactie bij kan dragen aan het voorkomen en/of oplossen van deze gedragsproblemen. Wat is het effect van een oplossingsgerichte manier van denken ten opzichte van probleemgestuurd denken

Organisatie | Fontys Hogescholen |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2013 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |