Influencer marketing & retail: 3 insights uit de praktijk
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Influencer marketing & retail: 3 insights uit de praktijk
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Influencer marketing is hot. Steeds meer communicatiebureaus ontwikkelen expertise op dit terrein. Hoe wordt influencer marketing op dit moment ingezet? Wij doen onderzoek naar hoe influencers van meerwaarde kunnen zijn in het algemeen, en specifiek voor de MKB-retailer. In dit artikel bieden we aan de hand van drie insights een how-to voor het inschakelen van influencers.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Creating 010 |
Datum | 2018-02-16 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |