De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Depression and Play in Early Childhood

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Depression and Play in Early Childhood

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Het belangrijkste doel van dit proefschrift was om te onderzoeken of depressieve kinderen specifieke spelkenmerken laten zien die hen onderscheiden van niet-depressieve leeftijdgenoten. Daarnaast wilden we ook onderzoeken of leerkrachten in de onderbouw van het basisonderwijs op basis van hun dagelijkse observaties in de klas ook specifieke spelkenmerken herkennen bij kinderen bij wie een depressieve stoornis vermoed wordt.

OrganisatieHogeschool Leiden
AfdelingFaculteit Educatie
LectoraatPassend Onderwijs/Inclusive Education
Jaar2014
TypeProefschrift
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk