De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Beïnvoeding van merkbeleving bij accountmanagers

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Beïnvoeding van merkbeleving bij accountmanagers

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

'Hoe is de merkbeleving van Bedrijf x bij de accountmanagers te beïnvloeden?'
Uit onderzoek blijkt dat de door Bedrijf x gestelde doelstellingen door hun partners niet worden gehaald. Hieruit kan geconcludeerd worden dat de producten van de concurrenten van Bedrijf x door de accountmanager van de dealer evenveel of meer worden verkocht. Bedrijf x wil graag bekijken wat de mogelijkheden zijn om dit te veranderen en te zorgen dat de accountmanagers meer prioriteit geven aan Bedrijf x en ze meer gaan inzetten.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
Datum2014-09-02
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk