De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Eindrapportage Project Tumbleweed. Ontwikkeling van een ‘Consumer Sustainability Value Perception’ model

De kickstart voor creatieve interventies op Willingness to Pay voor duurzame voedingsproducten. 01-11-2022 t/m 31-10-2023

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Eindrapportage Project Tumbleweed. Ontwikkeling van een ‘Consumer Sustainability Value Perception’ model

De kickstart voor creatieve interventies op Willingness to Pay voor duurzame voedingsproducten. 01-11-2022 t/m 31-10-2023

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De hoofdvraag van dit onderzoek is samen met diverse organisaties binnen het duurzaamheidsdomein ontwikkeld en verwoord als:
“Welke creatieve methoden kunnen ontwikkeld worden om de willingness to pay voor duurzame voedingsproducten bij consumenten te verhogen?”

Organisatie
Afdeling
Lectoraat
Jaar2023
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk