De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hermann's Brain Dominance Instrument (HBDI) : Differentiated Communication

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Hermann's Brain Dominance Instrument (HBDI) : Differentiated Communication

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

When you adjust your marketing communication to the mental preferences of your target, you will get a higher positive feedback, even when it’s a low involvement product.
Marketers try to find the most effective way of reaching consumers with their messages. Findings from different disciplines like psychology can be used to understand why certain messages are more effective than others and as such, a multidisciplinary look on the subject can yield new and exiting insights.

OrganisatieHogeschool Utrecht
OpleidingInternational Communication and Media
AfdelingCommunicatie
PartnersSynergie (Communicatie Bureau); Blauw Research
Datum2008-05
TypeMaster
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk