Opening up spaces for meaningful engagement in educational praxis
Outcomes and concluding reflectionsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Opening up spaces for meaningful engagement in educational praxis
Outcomes and concluding reflectionsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Chapter eight entails an interpretation and summary of the outcomes of this volume. It describes fundamental insights that the authors distilled from the preceding chapters.

Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Leren en Innoveren |
Lectoraat | Normatieve Professionalisering |
Gepubliceerd in | Montesano Montessori, N., & Lengkeek, G. (Eds.). (2020). Opening up spaces for meaningful engagement in educational praxis Eburon, Utrecht, Pagina's: 151-160 |
Datum | 2020-11-01 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 9789463012928 |
Taal | Engels |