De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

‘Stel je klant centraal en speel in op zijn behoefte’

Constructieve samenwerking Hogeschool Utrecht en Fit!vak

Rechten: Alle rechten voorbehouden

‘Stel je klant centraal en speel in op zijn behoefte’

Constructieve samenwerking Hogeschool Utrecht en Fit!vak

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Full text via link.
Hoe zorgen we ervoor dat het enorme ledenverloop van fitnesscentra afneemt? De branchevereniging Fit!Vak stelde deze vraag ruimt 2 jaar geleden aan de Hogeschool Utrecht. Deze ondervroeg ruim 5000 klanten van geselecteerde fitnesscentra om aan de hand van de resultaten met oplossingen te komen om het ledenverloop terug te dringen. De resultaten van het onderzoek dat werd geleid door lector Marketing Marktonderzoek en Innovatie van de Hogeschool Utrecht Gerrita van der Veen, werden onlangs op een congres aan 160 fitnesscentra gepresenteerd, mede mogelijk gemaakt door Life Fitness. Het onderzoek van de Hogeschool Utrecht is onderdeel van het Innovatieproject Fitness in Beweging waarvan Jan Willem Lokerman projectleider is

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Innovatie en Business
LectoraatMarketing & Customer Experience
Gepubliceerd inVES magazine Exclusief for U Vol. 2011, Uitgave: 5, Pagina's: 22-23
Jaar2011
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk