How to Conduct Research on the Inherent Moral Significance of Teaching
A Phenomenological Elaboration of the Standard Repertory Grid ApplicationWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
How to Conduct Research on the Inherent Moral Significance of Teaching
A Phenomenological Elaboration of the Standard Repertory Grid ApplicationWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
No summary available
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Educatie |
Lectoraat | Gedrag en Onderzoek in de Educatieve Praxis |
Gepubliceerd in | Teaching and Teacher Education Elsevier, Vol. 26, Uitgave: 8, Pagina's: 1553-1562 |
Jaar | 2010 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |