Alles
NL

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

The design of professional development modules for teachers in adult numeracy education

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

The design of professional development modules for teachers in adult numeracy education

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

The aim of this paper is to present materials designed for adult numeracy training. In the successive Erasmus+ projects, "The Common European Numeracy Framework" (2018-2021) and "Numeracy in Practice" (2022-2024), professional development modules have been designed for teachers specialising in adult numeracy education. The primary objective of these modules is to enhance teacher awareness of the competencies required for teaching numeracy and to address the changing demands of numeracy in adults’ personal and professional lives.

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Leren en Innoveren
LectoraatWiskundig en Analytisch Vermogen van Professionals
Jaar2024
TypeConferentiebijdrage
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk