De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

WE Fashion meets Claes Iversen

Samenvatting

Dit plan is geschreven naar aanleiding van een nieuwe samenwerking onder de noemer WE&Friends. Met behulp van verschillende analyses zal er een marketingcommunicatiebeleid geschreven worden. De vraagstelling die hieraan ten grondslag ligt is: 'Hoe kan WE Fashion de juiste middelen in schakelen om ervoor te zorgen dat dit project grote kans van slagen heeft?' Verderop in dit verslag wordt dit deze vraag vertaald naar de hoofdvraag.

Er zijn minder vrouwen die naar de winkels gaan. Het doel van WE Fashion is door middel van dit project meer focus leggen op de divisie Women en deze steviger op de kaart te zetten. Voordat de collectie in de winkels terecht komt zal er veel persaandacht zijn omtrent de samenwerking met deze nieuwe designer voor WE Fashion. Op deze manier tracht WE het bezoekersaantal te verhogen.

OrganisatieHogeschool Utrecht
OpleidingCommerciele Economie
AfdelingMarketing en Commerce
Jaar2013
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk