De verwondering van de kleine prins
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De verwondering van de kleine prins
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het proces van waarnemen en betekenisverlening, zoals zich dat bij een kind aandient, is een mooi voorbeeld van hoe betekenisvolle kennis zich ontwikkelt. Kennis die in staat stelt te waarderen. Een verkenning aan de hand van Antoine de Saint-Exupérie.
Organisatie | Hogeschool Inholland |
Afdeling | Domein Onderwijs, Leren en Levensbeschouwing |
Lectoraat | Onderwijs en Levensbeschouwing |
Gepubliceerd in | Tijdschrift voor Geestelijk Leven Leuven, Uitgave: 5, Pagina's: 14-25 |
Jaar | 2012 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |