Bewegen voor de rekenles in groep 7
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Bewegen voor de rekenles in groep 7
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar het effect van bewegen op verhoging van de taakgerichtheid in de rekenles in groep 7. Het ontwerp bestaat uit een lijst met bewegingen voor de kinderen voor de rekeninstructie. Na uitvoering van het ontwerp kan geconcludeerd worden dat voor sommige kinderen bewegen voorafgaand aan de rekeninstructie de taakgerichtheid tijdens de rekeninstructie verhoogd.
Organisatie | Hogeschool KPZ |
Opleiding | Lerarenopleiding Basisonderwijs |
Partner | Katholieke Pabo Zwolle |
Datum | 2017-03-13 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |