Met feedback naar succes!
De inzet van effectieve feedback om het leerproces van leerlingen te bevorderenMet feedback naar succes!
De inzet van effectieve feedback om het leerproces van leerlingen te bevorderenSamenvatting
Onderzoek naar de manier waarop leraren van basisschool School A effectieve feedback kunnen inzetten om het leerproces van leerlingen in de groepen 5 en 6 te bevorderen. Tijdens het onderzoek is een literatuuronderzoek gedaan en zijn er vragenlijsten uitgezet en observaties gedaan. Na uitvoer van het contextonderzoek kan geconcludeerd worden dat om effectief feedback te kunnen geven dienen leerkrachten bepaalde voorwaarden te realiseren. Vervolgens kunnen zij hun feedback krachtig en effectief formuleren en monitoren door passende factoren te verwerken in hun feedbackinteracties. Het ontwerp richt zich op het integreren van de voorwaarden en effectieve feedbackfactoren in het handelen van leerkrachten in groep 5 en 6.
| Organisatie | |
| Opleiding | |
| Datum | 2025-02-24 |
| Type | |
| Taal | Nederlands |
































