Leiderschapspraktijken in lerende voorscholen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Leiderschapspraktijken in lerende voorscholen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kunnen leidinggevenden van voorscholen werken aan een voorschool waarin professionals elke dag een beetje beter willen worden zodat kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen?

Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Domein Windesheim in Almere |
Lectoraat | Urban Care and Education |
Gepubliceerd in | Management Kinderopvang Bohn Stafleu van Loghum, Vol. 26, Uitgave: 3, Pagina's: 26-28 |
Datum | 2020-05-15 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
DOI | 10.1007/s41190-020-0276-7 |
Taal | Nederlands |