De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie
Helaas. De rechten laten het niet toe om deze publicatie in te zien.Meer informatie

Klantbeweging vs. klantbeleving

Rechten:

Klantbeweging vs. klantbeleving

Rechten:

Samenvatting

IKEA B.V. is een organisatie waar een tevreden klant centraal staat. De primaire bedrijfstaak is daardoor geconcentreerd rondom de klantbeleving. Het succes van IKEA is gefundeerd op een bedrijfsconcept dat dusdanig ontworpen is dat de klant zijn visite als een positieve ervaring beleeft en daardoor blijft terugkomen.
Uit de omzetanalyse van het restaurant bij IKEA Heerlen blijkt echter dat de klanten vaker wegblijven dan terugkomen. Deze analyses zijn onderbouwd met het aantal klachten over de kwaliteit van de maaltijden, het langdradige proces en over de lange wachttijden in het restaurant. De genoemde klachten hebben een gezamenlijke oorzaak die voor verbetering vatbaar is nl. de klantstroom.

OrganisatieZuyd Hogeschool
OpleidingFacility Management
PartnersZuyd Hogeschool
Gepubliceerd in
Datum2016-07-18
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk