Klantbeweging vs. klantbeleving
Eén stap dichterbij de optimale klantstroom in het restaurant van IKEA HeerlenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Klantbeweging vs. klantbeleving
Eén stap dichterbij de optimale klantstroom in het restaurant van IKEA HeerlenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het succes van IKEA is gefundeerd op een bedrijfsconcept dat dusdanig ontworpen is dat de klant zijn visite als een positieve ervaring beleeft en daardoor blijft terugkomen. Uit de omzetanalyse van het restaurant bij IKEA Heerlen blijkt echter dat de klanten vaker wegblijven dan terugkomen.
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Facility Management |
Afdeling | Faculteit Hotel en Facility Management |
Partner | Zuyd Hogeschool |
Datum | 2016-07-18 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |