Duurzaam leren en werken
Marian Thunnissen (Lector); Anje Ros (Lector); Danae Bodewes (Onderzoeker); Robert Schuwer (Lector); Linda van den Bergh (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Frank Crasborn (Lector); Jacqueline van Swet (Onderzoeker); Yvonne Visser (Stafmedewerker)
Modelling door lerarenopleiders: professionele ontwikkeling met behulp van een kijkkader
drs Ellie Coumans (Lid Lectoraat); Drs Marina Bouckaert-Den Draak (Lid Lectoraat); MEd Marieke van Asten (Lid Lectoraat); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Hoe blijf je als lerarenopleider in ontwikkeling?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector)
Een instrument om een leernetwerk te typeren
dr.ir. Quinta Kools (Lector); Rutger van de Sande (Lector); dr Tine Béneker (Lector); dr Bob Koster (Lector)
Providing a good start: What support do beginning teachers receive in their schools?
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Rian Aarts; dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Supporting the professional development of teacher educators in a productive way
Fer Boei; Jurriën Dengerink; Janneke Geursen; Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector); Mieke Lunenberg; Martijn Willemse
ons of life's most precious gifts
Msc Marieke van Asten (Lid Lectoraat)
van (vak) docent naar lerarenopleider: een omslag in denken en doen
Kees Feijtel (Docent); Rob Elgershuizen; dr.ir. Quinta Kools (Lector); ir Véronique van de Reijt
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Véronique van de Reijt; Quinta Kools (Lector)
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)