Hoge verwachtingen ‘doen’: didactiek van hoge verwachtingen als hefboom voor gelijke kansen
J.M.M. Kaskens
Samen bouwen aan zelfregulerend leren van leerlingen: praktijk en onderzoek door het consortium MOZAIC
P.H.M. Sins; J.S. Rozendaal; L. van Schie; P. Poelmans; C.A. van Kan; Kyle van den Langenberg; Elvira Folmer; P.J. Ruiter; I. Vermeulen; E. Matieschek; K. van der Veere; F. Kwakkenbos; B.J. Godderis; H. David
Basecamp: een zachte landing bij de opleiding Informatica
E.B. Klatter; S.N. Melfor; M. Okkinga; H. de Jonge
Task-oriented reading in higher education: effects of two types of scripted collaboration
M. Okkinga; A.J.S. van Gelderen
Compensatoir toetsen binnen Hogeschool Rotterdam: een analyse van huidige toepassingen en handvatten voor de praktijk
E.J. van Bekkum-Swager
Beter thuis in taal: verbeter de samenwerking met ouders voor meer taalstimulering thuis - editie 2025
A. Bos; L. Maan; M.S. van der Pluijm
Measuring availability and production of primary students' self-regulated learning strategies during inquiry-based science education
P.H.M. Sins; L.T. Klaver; J. de Brouwer; T.H.S. Eysink; A.M. van Dijk
Onderzoeksrapportage Studenttutoren010: op weg naar een haalbaar en effectief tutorprogramma
E.M. de Jong; C. Gomes; P.H.M. Sins; M.O. Marges; R.P. Roekalea
Letters to the future challenge: a scalable online tool to engage management students with the SDGs
M.C. Schippers; E.M. de Jong; D.C. Rus; H. Rommers; Sanchayan Banerjee
Bouwstenen voor maatwerk in werkgeversdienstverlening rondom werknemers met een arbeidsbeperking
R. van Berkel; P.H.J. van der Aa; P. de Hek; M. de Rooij




























