Hoe leren in leergemeenschappen niet beperkt blijft tot studenten
Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Ina Tilma (Onderzoeker)
De paradox van AI in het onderwijs
Martine Schilder (Onderzoeker)
Durf je ruimte te maken voor emoties in samenwerking?
M.V.C. Wolfensberger
HELIO's in de Praktijk
Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Lidwien Jacobs; Marcel Kesselring; Bertus Rosier; Ad Schenkels; Stefan van Teeffelen; Ina Tilma (Onderzoeker); M.V.C. Wolfensberger (Lector)
Designing a choice support system for students in flexible curricula
Johan Smarius; Esther van der Stappen
Negen vragen voor AI-bestendig onderwijs. Nine Questions for AI-proof education.
Esther van der Stappen
Comparing instructional strategies to support student teachers' learning to prepare an open-minded citizenship education lesson
S.J.M. van Brussel; Miranda Timmermans; P.P.J.L. Verkoeijen; Fred Paas
Empathy Competencies and Behaviors in Professional Communication Interactions
M. Fuller; Menno de Jong; Elanor Kamans; Mark van Vuuren; M.V.C. Wolfensberger
Creating a sense of belonging through co-creation during COVID-19
M.V.C. Wolfensberger; C. van Beveren; A. Fial; T. Slokker; F. Pilo; S. Alkema
Nóg beter onderwijs ontwikkelen: position paper Evidence-informed onderwijsinnovatie
Nico Boot; Haye Jukema; Esther van der Stappen