De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Hoe kunnen de ouders van het kinderdagverblijf meer kopen in de landwinkel?

Open access

Hoe kunnen de ouders van het kinderdagverblijf meer kopen in de landwinkel?

Open access

Samenvatting

Dit afstudeeronderzoek richt zich op hoe het koopgedrag van ouders beïnvloed kan worden door hun kinderen bij Boer Spierings. Ouders haasten zich vaak naar het kinderdagverblijf zonder boodschappen te doen. Uit enquêtes en observaties bleek dat gemak en efficiëntie belangrijk zijn voor ouders met weinig tijd. Vooraf samengestelde boodschappentassen met populaire producten kunnen helpen om het koopgedrag te stimuleren. Het onderzoek toont aan dat door kinderen centraal te stellen in de winkelervaring, ouders meer geneigd zijn aankopen te doen. Trefwoorden: kinderdagverblijf, landwinkel, prijs, koopgedrag, trends

Organisatie
Afdeling
PartnersAeres Hogeschool Dronten
Boer Spierings
Datum2024-05-03
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk