Onderzoekend leren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Onderzoekend leren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek geeft weer hoe belangrijk onderzoekend leren voor nu en de toekomst is. Het gaat over hoe de leerkracht de kinderen kan prikkelen in hun nieuwsgierigheid. Waarom de begeleidende rol van de leerkracht zo belangrijk is en hoe een onderzoekende houding bijdraagt aan het leerproces van het kind en de leerkracht zelf. Maar ook over hoe deze onderzoekende houding kan worden gestimuleerd.
Datum | 2015-12-15 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |