Het ontwikkelen en integreren van diverse vormen van kennis: de rol van de lecturer practitioner
Het ontwikkelen en integreren van diverse vormen van kennis: de rol van de lecturer practitioner
Samenvatting
Binnen twee zorginnovatiecentra in de ouderenzorg wordt op bijzondere wijze theoretische en praktische kennis geïntegreerd. Lecturer practitioners ondersteunen deze integratie van meerdere kennisbronnen. In dit artikel wordt ingegaan op de context en inhoud van de rol van de Lecturer Practitioner en wordt aan de hand van enkele praktijkvoorbeelden geïllustreerd hoe kennisbronnen geïntegreerd worden.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Verpleegkunde |
Lectoraat | Lectoraat Persoonsgerichte praktijkvoering |
Gepubliceerd in | Onderwijs en Gezondheidszorg Bohn Stafleu Van Loghum, Vol. 34, Uitgave: 4, Pagina's: 6-10 |
Jaar | 2010 |
Type | Artikel |
DOI | 10.1007/BF03090005 |
Taal | Nederlands |