'Het nut van nakijken': Het aanpassen van mijn manier van omgaan met nakijkwerk.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
'Het nut van nakijken': Het aanpassen van mijn manier van omgaan met nakijkwerk.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Bij dit onderzoek ga ik na of het nakijken van het werk van leerlingen, zinvoller kan zijn dan alleen maar krullen en strepen zetten. Leerlingen blijken behoefte te hebben aan directe feedback. Het nakijken van schriften en het de volgende dag teruggeven, lijkt weinig zinvol te zijn. Leerlingen van groep vier blijken goed in staat te zijn, om het eigen werk te corrigeren.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |