Werken met (hoog) begaafde en (hoog) intelligente leerlingen op de basisschool
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Werken met (hoog) begaafde en (hoog) intelligente leerlingen op de basisschool
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
"Een onderzoek naar de theorie en praktijk rondom (hoog) intelligente en (hoog) begaafde leerlingen. Het onderzoek beschrijft wat leerlingen nodig hebben volgens de theorie en wat leerkrachten moeten beheersen om deze leerlingen te begeleiden.
Verder beschrijft het onderzoek wat de onderzochte doelgroep al weet over (hoog) begaafdheid en wat ze nog graag willen weten.
Uit die informatie wordt een advies gegeven aan de onderzochte school zodat zij verder kunnen met het invoeren van het werken met deze leerlingen."
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |