Motiverend beoordelen binnen de lessen spel
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Motiverend beoordelen binnen de lessen spel
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Met het ‘mengpaneel motiverend beoordelen’ gepresenteerd eerder
in dit topic, kan een beoordeling motiverender gemaakt worden.
Om dit te illustreren zijn principes uit het mengpaneel toegepast en
uitgeprobeerd binnen een lessenreeks Beeball.

Organisatie | Fontys Hogescholen |
Afdeling | Fontys Sporthogeschool |
Lectoraat | Lectoraat Move to be |
Gepubliceerd in | Lichamelijke Opvoeding Vol. 103, Uitgave: 8, Pagina's: 26-29 |
Datum | 2015-09 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |