De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

Open access

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

Open access

Samenvatting

In het onderzoeksproject ‘The Network is the Message’ van Hogeschool Rotterdam en Hogeschool Utrecht onderzoeken we met een tiental bureaus hoe we de effectiviteit van branded content kunnen vergroten. Visual story posts blijken een succesformule te zijn voor de verspreiding van je merkboodschap. Maar wat er dan precies onder een visual story wordt verstaan, blijft giswerk. Daarom bekijken wij wat een visueel verhaal op social media nu precies kenmerkt. Wel zo handig als je zelf een visual story wil ontwikkelen.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
LectoraatKenniscentrum Creating 010
Gepubliceerd inhttps://www.frankwatching.com/archive/2017/07/03/stories-op-social-media-3-musthaves-voor-een-ijzersterk-visueel-verhaal/
Datum2017-07-03
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk