Ben jij een Vincent of een Victor?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Ben jij een Vincent of een Victor?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
1e alinea column: "Laat het streven naar volmaaktheid los; in alles zit een barst. Zo komt het licht naar binnen." Louise Penny.
Internet brengt ons in de "personal age" zei ik ooit in mijn entreerede. Inderdaad, in andere woorden 'CEO over eigen leven en werk'. In die "age" hangt steeds meer af van persoonlijke keuzes die we als individu maken en ook kunnen maken, waarbij social media die persoonlijke keuzes ook zichtbaar maken voor de wereld.
Organisatie | Hogeschool Inholland |
Afdeling | Domein Marketing, Toerisme en Vrijetijdsmanagement |
Lectoraat | Digital World |
Datum | 2012-03-01 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |