Leesmotivatie
"Mag ik dat boek ook een keer lezen?"Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Leesmotivatie
"Mag ik dat boek ook een keer lezen?"Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de manier waarop de omgeving een bijdrage kan leveren aan de leesmotivatie in groep 5. Uit het ontwerp blijkt dat de omgeving een bijdrage levert aan de leesmotivatie van de leerlingen tijdens het stillezen. De conclusie na uitvoering van het ontwerp is dat de omgeving belangrijk is en de daarbij horende leerkracht doet er toe.
Organisatie | Hogeschool KPZ |
Opleiding | Lerarenopleiding Basisonderwijs |
Datum | 2016-09-29 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |