The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Sesamen Gebaren
Marlies Veenstra (Student)
Onderzoeksrapport Deelname aan medezeggenschap
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Jacqueline Meijer (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Inclusief Curriculumscan
Marette Ebert (Onderzoeker)
De SAMapp aanpassen naar een educatieve tool die zelfregulerend leren van leerlingen en formatief handelen van leerkrachten bevordert
Jan Mertens (Student); Menno Slingerland (Begeleider)
Aanbevelingen ter verbetering van het kleuterbewegingsonderwijs
Vonne Schoonus (Student); Dave van Kann (Begeleider)
De introductie van een spelgecentreerde aanpak binnen de opleiding Sport en Bewegen
Yannick Theloesen (Student); Menno Slingerland (Begeleider)
Kennistafel effectief leesonderwijs
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Mirjam Snel (Docent); Tes Schmeink
Samen werkt!
Trynke Keuning (Associate Lector)
Onderzoeksschool aan het woord
Shirine Bousaid (Onderzoeker)