Genderdysfonie: de kennisoverdracht in het hoger beroepsonderwijs
Goris Verhoef (Student)
Aanvraag en financiering van Communicatie Ondersteunende Hulpmiddelen in de gehandicaptenzorg
Ilse Zuring (Student)
Kwalitatief onderzoek naar ervaringen van logopedisten over hun betrokkenheid rondom probleemgedrag bij volwassenen met een verstandelijke beperking
Lidia Veurink - van Veen (Student)
Digital health als onderdeel van reablement in de geriatrische revalidatiezorg (GRZ); dé oplossing voor de zorgkloof?
Marlinde Boonstra (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Revalideren is leren
Wouter de Vries (Student)
Een student-run clinic in het Wiebenga-complex.
Jitske Lanting (Student)
Winnares Crux Prijs voor het beste afstudeerproject van het studiejaar 2021- 2022 van de opleiding LogopedieHet Dutch Position Statement Kinderen met Luisterproblemen in het werkveld van de vrijgevestigde logopedist: de fasen voorafgaand aan de implementatie
Julia van Ederen (Student)
Winnares Crux Prijs voor het beste afstudeerproject van het studiejaar 2020 - 2021 van de opleiding LogopedieSignaleren op afstand met zorgtechnologie
Anne Marg Bakker (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar de behoeften van leerkrachten in het schakelonderwijs, ten aanzien van de taalondersteuning van NT2-leerlingen.
Tess Huizing (Student); Marlies Oegema (Begeleider)
De ervaring van onderwijspersoneel binnen het cluster 3 voortgezet speciaal onderwijs met luisterproblemen bij jongeren van 12 tot 21 jaar
Paulien Meems (Student); Ellen de Wit (Begeleider)