Afstuderverslag WeMind Balance
Trekop, MS (Maarten) (Student)
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning
Brouwer, (Jaap) (Onderzoeker); Vrieling, (Emmy) (Extern); Sins, (Patrick) (Extern); Leeuw, (Renske) de (Onderzoeker)
Reflectie binnen technische hbo-opleidingen
Mittendorff, (Kariene) (Lector); Pullen, (Annedien) (Onderzoeker)
Point Cloud Analysis of Railway Infrastructure: A Systematic Literature Review
Dekker, (Bram) (Extern); Ton, (Bram) (Onderzoeker); Meijer, (Joanneke ) (Onderzoeker); Bouali, (Nacir) (Extern); Linssen, (Jeroen) (Onderzoeker); Ahmed, (Faizan) (Onderzoeker)
Het bouwen aan een verbeterd teamklimaat
Wetering, E (Elizabeth) van de (Student)
The combined value of executive functions and self-regulated learning to predict differences in study success among higher education students
Manuhuwa, dma (Diane) (Onderzoeker); Graaf, (Jan Willem) (Extern); Fleer, (Joke) (Extern); Snel - de Boer, (Mirjam) (Onderzoeker); Jaarsma, (Debbie) (Extern)
Weaving together disciplines: Service blueprinting for multi disciplinary E-Textile design
Schaik, (Melissa) (Onderzoeker); Ferreira Gonzalez, (Javier) (Associate Lector); Bottenberg, (Eliza) (Onderzoeker); Pichon, (Sarah) (Onderzoeker); Kuhlmann, (Carlos) (Associate Lector)
Professionals van morgen
Walberg, (Annemarijn) (Onderzoeker); Leeuw, (Renske) de (Onderzoeker); Slingerland, (Willeke) (Lector); Wagenaar, (Detlef) (Onderzoeker)
Het verhelderen van een hulpvraag
Bijlsma, SCI (Sarah) (Student)
Afstudeerscriptie Interactive Product Tour
Moniuszko, F (Filip) (Student)