De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Onderzoek naar de succesfactoren van een agrarische winkel in regio Noord

Open access

Onderzoek naar de succesfactoren van een agrarische winkel in regio Noord

Open access

Samenvatting

De agrarische winkels maken veranderingen mee richting de toekomst wat geleid wordt door uitdagingen. Agrarische winkels hebben te maken met afnemende fysieke winkels en een toename van webshops. Hierdoor worden de mogelijke manieren waarop bedrijven en klanten elkaar benaderen, anders. Dit onderzoek is relevant voor iedere agrarische winkel in regio noord die iets wil verkopen. Het doel van dit onderzoek is om in beeld te hebben wat de succesfactoren voor een agrarische winkel is in regio noord, zodat de agrarische winkels de (veranderende) behoefte van de (potentiële) klanten kennen en daarop een toekomstbestendige strategie voor het eigen bedrijf kunnen neerzetten. Hiervoor is de volgende onderzoeksvraag opgesteld: ‘Wat zijn de succesfactoren voor een agrarische winkel in regio noord op basis van het aankoopgedrag van de melkveehouder?’

OrganisatieAeres Hogeschool
AfdelingDier- en Veehouderij
PartnerAeres Hogeschool Dronten
Datum2024-08-23
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk