Social Media Marketing. Hoe pak je het aan?
Een plan voor de Voedselbank Stad GroningenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Social Media Marketing. Hoe pak je het aan?
Een plan voor de Voedselbank Stad GroningenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Deze scriptie is geschreven voor de Voedselbank Stad Groningen.
De VBSG is een vrijwilligersorganisatie en is afhankelijk van donaties en vrijwilligers om de organisatie goed te kunnen runnen.
Omdat de VBSG steeds meer gebruik ging maken van social media als verlengde van de marketing en communicatie is een plan opgesteld om het gebruik van social media te optimaliseren en implementeren
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Leisure Management |
Afdeling | Academie Leisure & Tourism |
Datum | 2016-05-16 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |