Hoogbegaafde leerlingen en hun sociale competentie
Niet in een groep, maar als een groepWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoogbegaafde leerlingen en hun sociale competentie
Niet in een groep, maar als een groepWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze scriptie wordt onderzoek gedaan naar de sociale competentie van hoogbegaafde leerlingen. In welke mate verschillen de scores op de dimensies binnen de sociale competentie van hoogbegaafde leerlingen die niet, deels of volledig deelnemen aan een plusklas
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Opleiding tot Leraar Basisonderwijs |
Afdeling | Academie Primair Onderwijs |
Jaar | 2012 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |