Wat verbindt mensen aan een merk d.m.v. social media?
De perceptie van de realiteit is belangrijker dan de realiteit zelfWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Wat verbindt mensen aan een merk d.m.v. social media?
De perceptie van de realiteit is belangrijker dan de realiteit zelfWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Mijn onderzoek spitst zich toe op merkbeleving; wat verbindt mensen aan een merk d.m.v. social media? Op een luchtige manier geef ik inzicht in de resultaten uit een grondig onderzoek. De pijlers in dit onderzoek zijn "Psychologie", "Merkidentiteit", "Merkimago" en "Social Media". Mijn onderzoek heb ik, gecombineerd met de visie van enkele toonaangevende goeroes uit dit vakgebied en overgoten met kennis uit de praktijk

Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie Technology & Innovation |
Academie ICT & Creative Technologies | |
Datum | 2012-09-27 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |