Wijzer door Meervoudige Intelligentie?!
Een analyse van de toepassing van Meervoudige Intelligentie in de praktijkWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Wijzer door Meervoudige Intelligentie?!
Een analyse van de toepassing van Meervoudige Intelligentie in de praktijkWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In de scriptie staat het onderzoek centraal naar de opbrengsten van Meervoudige Intelligentie; zowel op het gebied van motivatie als op leerwinst.

Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Opleiding tot Leraar Basisonderwijs |
Afdeling | Academie Primair Onderwijs |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |