Op mij kun je rekenen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Op mij kun je rekenen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzocht wordt of de toepassing van de diverse werkvormen die op basis van meervoudige intelligentie zijn ontwikkeld en aansluiten bij de voorkeurleerstijl van de kinderen ertoe bijdragen dat rekenzwakke kinderen gemotiveerd raken. Tevens wordt onderzocht op welke manier leerkrachtgedrag ervoor kan zorgen dat rekenzwakke kinderen gemotiveerd raken

Organisatie | Fontys Hogescholen |
Opleiding | Master Special Educational Needs |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Partners | Fontys Hogescholen |
Jaar | 2014 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |