De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Omgaan met druktemakers in de klas.

over begeleiden van leerlingen en docenten.

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Omgaan met druktemakers in de klas.

over begeleiden van leerlingen en docenten.

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

'Docenten ervaren vaak handelingsverlegenheid ten aanzien van de benadering van leerlingen met ADHD. Dit onderzoek brengt de specifieke onderwijsbehoeften van deze leerlingen in kaart, alsmede de huidige stand van zaken ten aanzien van de competenties van docenten.

Verder wordt in kaart gebracht weleke vaardigheden docenten willen ontwikkelen en welke interventies ik daarbij als ambulant begeleider kan inzetten.

Organisatie
Afdeling
Jaar2011
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk