Applying an ecosystem approach to explore modifiable factors related to the risk for low motor competence in young children
Dave Van Kann; Pim Koolwijk; Tess de Kok; S.B. Vos; Sanne de Vries; Remo Mombarg; Ingrid van Aart; Geert Savelsbergh; Joris Hoeboer; T. Remmers
Applying an ecosystem approach to explore modifiable factors related to the risk for low motor competence in young children
D.H.H. van Kann (Onderzoeker); Pim Koolwijk (Lid Lectoraat); Tess de Kok (Onderzoeker); S.B. Vos (Onderzoeker); S.I. de Vries (Lector); Remo Mombarg (Onderzoeker); Ingrid van Aart (Onderzoeker); Geert Savelsbergh (Onderzoeker); J.J.A.A.M. Hoeboer (Lid Lectoraat); T. Remmers (Onderzoeker)
Evidence-based education: objections and future directions
I. Dekker; M. Meeter
Probleem-oplossen in het hoger onderwijs door (zelfgestuurd) leren van voorbeelden en oefenproblemen.
Milou van Harsel (Phd); Vincent Hoogerheide; P.P.J.L. Verkoeijen (Lector); Tamara van Gog
Hoogbegaafde leerlingen beter omkaderen
Koen Verbinnen (Student)
Hoe besmettelijk zijn effectieve leerstrategieën?
Jeroen Van Hijfte (Student)
Oplossingsgericht coachen bij handelingsverlegenheid
Els van Strijp (Student)
Een waarderend onderzoek met als doel de zelfsturing van de leerlingen te verhogen.
Stijn Desmet (Student)
Inhoudelijk examineren
Rob van het Hof (Student); Barbara Roosken (Begeleider)
Juf, samen is het nóg leuker!
Kirsten van Oosterhout (Student)