Interactieve digitale tool voor meer inzicht in LLO-speelveld
Marian Thunnissen (Lector); Ellen Koop-Spoor (Onderzoeker); Mariëlle Rosendaal (Onderzoeker)
Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen
Peter Bos (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lector)
Shared Learning Teams: leren en ontwikkelen, door en met elkaar
Lois Segers (Student); Tanja Stöver (Lid Lectoraat); Rutger Grijsbach (Begeleider)
Het identificeren en meten van talent: acht praktische vragen als leidraad bij de keuze voor de juiste talentscan
Marian Thunnissen (Lector); Henia Heller (Docent); Fabienne Martin; Hilde Verbeeck; Jeroen Franssen
Groei en bloei in het werk
Jitte Verrijdt (Student); Inge van der Putten (Begeleider)
Faciliteren van hybride docenten binnen het VO en MBO
Ellen Koop-Spoor (Onderzoeker); Marian Thunnissen (Lector); Martin Vos (Onderzoeker); Quinta Kools (Lector)
Interactie tussen de studieloopbaanbegeleiders en de studenten van Fontys Automotive
Iris Feijen (Student); Patric Hintermann (Begeleider); Henk Verhoeven (Begeleider)
Wandelen als Mandela
Peter Bos (Onderzoeker); Kazimier Helfenrath (Onderzoeker)
Duurzaam leren en werken
Marian Thunnissen (Lector); Anje Ros (Lector); Danae Bodewes (Onderzoeker); Robert Schuwer (Lector); Linda van den Bergh (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Frank Crasborn (Lector); Jacqueline van Swet (Onderzoeker); Yvonne Visser (Stafmedewerker)
Hoe kunnen re-integratie professionals gebruik maken van elkaars kennis?
Kazimier Helfenrath (Onderzoeker); Rene Kersten (Onderzoeker)