Performance assessment as a diagnostic tool for science teachers
Kruit, Patricia (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Oostdam, Ron (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); van den Berg, Ed; Schuitema, Jaap
Curriculum.nu als leertraject en loopbaanpad
Snoek, Marco
Effects of explicit instruction on the acquisition of students' science inquiry skills in grades 5 and 6 of primary education
Kruit, P.M. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Oostdam, R.J. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); van den Berg, E.; Schuitema, J.A.
Assessing students' ability in performing scientific inquiry: instruments for measuring science skills in primary education
Kruit, Patricia M. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Oostdam, Ron J. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); van den Berg, Ed; Schuitema, Jaap A.
Assessing students’ ability in performing scientific inquiry
Kruit, Patricia M. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Oostdam, Ron J. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); van den Berg, Ed; Schuitema, Jaap A.
Increasing the impact of a Master’s programme on teacher leadership and school development by means of boundary crossing
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Enthoven, Mascha; Kessels, Joseph; Volman, Monique
Assessing inquiry skills of grade 5&6 students through performance assessments
Kruit, Patricia (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); van den Berg, Ed; Schuitema, Jaap; Oostdam, Ron (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Investigating with concept cartoons
van den Berg, Ed; Kruit, Patricia (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Het opleiden van leraren. Focusdeel De Nieuwe Meso 2016-2
Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Geffen, Evelien van; Eijck, Tom van; Berg, Ed van den
Door de bril van een ander
van Veldhuizen, Bert (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Langelaan, Berber (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Geleijnse, Jeantine (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)