Constructive alignment in foreign language curricula
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Vaktaalontwikkeling bij het verklaren van drijven en zinken
Jantien Smit (Lid Lectoraat); Martine Gijsel (Onderzoeker); Arthur Bakker (Onderzoeker)
Handboek taalgericht vakonderwijs
Maaike Hajer (Lector); Theun Meestringa (Onderzoeker)
Evalueren om te leren
Nivja de Jong (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Lid Lectoraat)
Schrijfvaardigheid
Elke van Steendam (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Lid Lectoraat)
Meertaligheid in de klas
Catherine van Beuningen (Lid Lectoraat); Daniela Polišenská (Onderzoeker)
Visie op vreemdetalendidactiek
Rick de Graaff (Lector)
Current developments in bilingual primary education in the Netherlands
Rick de Graaff (Lector); Oana Costache (Onderzoeker)
The knowledge base of CLIL teaching in multilingual primary education settings
Dieuwerke Rutgers (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector); Catherine van Beuningen (Lid Lectoraat); Linda Fisher (Docent)
Durf meer met meertaligheid
Catherine van Beuningen (Lid Lectoraat); Daniela Polišenská (Onderzoeker)