Standplaatsgebondenheid en broninterpretatie
Bram Bainczyk (Student); Thijs van Vugt (Begeleider)
Cooperative Learning in Mixed and Same gender groups
Dion Ehlen; Amy Vroemen (Student); Tineke Ausems (Begeleider); Marcel Sevenich (Begeleider)
Veldwerk doet je goed!
Anouk Soomers (Student); Wim Hassing (Begeleider); Riet de Reijke (Begeleider)
Training mentor teachers for effective supervision: the impact of the SMART programme
Dr. Paul Hennissen (Lector); Dr. Frank Crasborn (Lector)
Politieke vorming in het vmbo
Rick Moermans (Student); Maurice Heemels (Begeleider); Marcel Sevenich (Begeleider)
De producten: Op welke manier kunnen spotprenten van Louis Raemaekers ingezet worden tijdens een geschiedenisles
Hans Beckers; Cheryl Verhaegen; Bertiëlle Michielsen (Student); Sanny Kerssemeeckers; Maurice Heemels (Begeleider)
Pesten en het geven van pestlessen in de klas
Debbie Savelkoul (Student); Hanneke Theelen (Begeleider)
Concept learning by direct current design challenges in secondary education
Dave van Breukelen (Docent); Prof. Dr. Marc de Vries; MEd Frank Schure (Docent)
In en uit het Boschstraatkwartier.
Drs. Thijs van Vugt (Docent)
Buurt bij de les. Omgevingsonderwijs
Maud Pörteners (Student); Maurice Heemels (Begeleider)